Blog & Updates

9 statistieken over klantbeleving

Sanne Geelen

Alleen zeggen dat klantbeleving belangrijk is en dat de klant centraal moet worden gesteld, geeft niet het gewenste resultaat. Klantbeleving gaat om het managen en op het juiste moment overtreffen van de door de organisatie geschepte klantverwachting. Een organisatie moet hier zelf invulling aan geven in de bedrijfs- en de daaruit afgeleide klantcontactstrategie.

Lees verder

Cursus integraal Performance Management

Sanne Geelen

Verbeter de aansturing van uw business, optimaliseer processen, verhoog het serviceniveau en verlaag faalkosten. Voer ook bij uw organisatie een Performance Management systeem van wereldklasse in. Laat uw organisatie direct significant beter presteren en verhoog het rendement. 

Er zijn nog plekken vrij voor de cursus integraal Performance Management op 8 en 9 april in Hotel Mercure Amsterdam Airport. In november 2014 afgesloten met een gemiddelde beoordeling van 8,2 voor de cursus en 8,5 voor de docent, met evaluaties als “zeer leerzaam en praktisch” en “ik ga dit zeker toepassen in de praktijk”. Schrijf u in via deze website.

Lees verder

Het belang van klantervaring

Sanne Geelen

Het moment van klant contact, is het moment waarom het draait binnen organisaties. Het moment om aan de klant te laten zien wat ze voor hem of haar kunnen betekenen. Een goede klant ervaring zal er voor zorgen dat de klant terug komt. Dus is het enorm belangrijk dat alles in de (virtuele) winkel er tiptop uit ziet. Neem nou bovenstaande foto van het ondergoed. In December wees een collega desbetreffende winkel op deze fout, maar in plaats van er iets aan te doen, laat het personeel het gewoon zo staan. Alhoewel de klant de moeite heeft genomen naar de winkel te komen, lijkt het niet belangrijk genoeg om te zorgen dat de winkel er tiptop uit ziet. Helaas is dit voorbeeld nog lang niet het enige voorbeeld van een fout tijdens dit cruciale moment.

Lees verder

Loop naar de pomp!

Fred Vijvers

Het belang van klantwaarde mag niet onderschat worden.

Pomphouders hebben het zwaar, onder meer door accijnsverschillen met het buitenland. Je zou dus verwachten dat ze hun stinkende best doen om klanten te binden. Toch spreekt dit nog lang niet vanzelf.

Lees verder

iPM Management Games

Sanne Geelen

Management games of simulaties zijn een mooie manier om deelnemers te laten ervaren wat iPM kan betekenen voor uw organisatie. Na een halve of hele dag zijn de deelnemers doordrongen van de noodzaak en is de basis voor een succesvolle verandering gelegd.

Lees verder

iPM maakt WSD lean

Sanne Geelen

De participatie-wet doet zijn intrede. Van een door het rijksoverheid gefinancierde uitvoeringsorganisatie, naar een organisatie die zijn bestaansrecht moet bewijzen op de vrije markt. Zie wat de overstap naar lean voor WSD betekend heeft.

Lees verder
MVO

iPM Partners ondersteunt Cardo Theater

Fred Vijvers

Robert Bukkems, partner van iPM Partners: “wij zijn heel trots op onze samenwerking. Het Cardo theater is een fantastisch initiatief van Pluryn en sluit heel goed aan bij onze maatschappelijke betrokkenheid.

Lees verder