Blog & Updates

Het geheim van iPM ontrafeld

Peter Geelen, 19-04-2018

Auteur: Peter Geelen
19-04-2018

Nieuw gratis e-book Leer samen bouwen aan een betere organisatie

iPM leert uw organisatie om de energie te richten op wat werkelijk waarde heeft. Dankzij onze aanpak zullen uw mensen effectiever samenwerken aan wat voor klanten werkelijk telt. Om dat te bereiken gaat u aan de slag met alle aspecten van de bedrijfsvoering: strategie, structuur én cultuur.

Vruchtbaar

iPM laat u fundamenteel anders naar de besturing van uw organisatie kijken. U stopt met het denken in zuilen zoals inkoop en verkoop. Zo haalt u de hoofdoorzaak van het falen van uw organisatie (en heel veel andere) weg. In plaats daarvan stapt u over op klantketens en nieuwe KPI’s die de samenwerking stimuleren.

iPM zorgt ervoor dat uw medewerkers en teams bij verbeteringen betrokken raken. Tijdens teamontwikkeling leren zij hoe ze effectiever kunnen overleggen en elkaars talenten kunnen aanboren en benutten. Zo ontstaat een vruchtbare aanmoedigingscultuur waarin uw mensen niet meer over elkaar praten maar met elkaar.

Verdienste

Een grote verdienste van iPM is dat u veel meer vat krijgt op het presteren van uw organisatie. U leert hoe u uw strategie in meetbare resultaten omzet, onafhankelijk van de sector waarin u opereert. Onze aanpak heeft zijn werking bewezen bij alle organisaties waar de samenwerking in de keten beter kan. Dit geldt voor gegroeide profit-bedrijven die verzuild zijn geraakt of gefuseerde organisaties in onderwijs of zorg die focus missen.

iPM is er ook voor u 

Ons nieuwe e-book Leer samen bouwen aan een betere organisatie geeft u inzicht in wat iPM voor uw organisatie kan betekenen. En welke resultaten onze klanten ermee hebben bereikt. Wij delen onze werkwijze graag met u, omdat wij zoveel mogelijk mensen willen inspireren om beter te leren presteren. Pak uw kans en begin met bouwen! 

Download nu het gratis e-Book

Gerelateerde blogs

Prikkelende KPI-sessie voor uw MT?!

Peter Geelen, 29-11-2017

Het vorig jaar verschenen boek KPI’s die wél werken werkt. Lezers zijn massaal aan de slag gegaan met het hierin beschreven gedachtegoed van Peter Geelen. Wilt u ook beter leren samenwerken en echt volledig gaan focussen op klanten? Grijp dan nu uw kans. De auteur geeft eenmalig tien inspiratiesessies weg voor managementteams.

Lees verder

KPI’s die wél werken: nieuw boek

Peter Geelen, 22-03-2016

KPI's (Kritische Prestatie Indicatoren) leiden dikwijls tot blijvende schade voor organisaties. Het middel is vaak erger dan de kwaal. Terwijl KPI’s juist een zeer positief effect zouden kunnen hebben.

Lees verder