Resultaten iPM bij bedrijven

Organisaties beter maken is dankbaar werk. Ook nadat we zijn vertrokken, ontvangen we waardering voor onze inspanningen. Geen wonder. Met onze methode bereiken klanten strategische doelen en boeken zij blijvende resultaten. Dat zeggen wij niet alleen zelf, maar ook onze klanten. Lees onze referenties en vel zelf een oordeel.

Bekijk resultaten in het onderwijs en bij zorginstellingen.

Klanttevredenheid 9+

Douwe Egberts Coffee Systems

Douwe Egberts Coffee Systems wilde van een sales en financieel gedreven ‘transactiefabriek’, naar een zeer klantgerichte organisatie. Met als droom: veel meer waarde voor klanten (klanttevredenheid 9+) en daardoor groei van marktaandeel. Dankzij iPM en de inzet van medewerkers lukte dit. 

Lees verder

Crisis in de bouwsector

Berkvens Deursystemen

Om te blijven presteren in tijden van economische tegenslag, moest Berkvens Deursystemen veel fitter en efficiënter worden. Samen met de medewerkers (en iPM Partners) wisten ze de faalkosten en ziekteverzuim te halveren, betrouwbaarder te leveren en de klanttevredenheid te vergroten.

Lees verder

Lean in de sociale werkvoorziening

WSD

De participatie-wet doet zijn intrede. Van een door de rijksoverheid gefinancierde uitvoeringsorganisatie naar een organisatie die zijn bestaansrecht moet bewijzen op de vrije markt. Om te blijven presteren, moest WSD-groep efficiënter en effectiever worden. Samen met de medewerkers (en iPM Partners) wisten ze de omzet te verbeteren, de kosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen.

Lees verder

Een gedeelde strategie samen met iedereen

GGN

GGN is een organisatie die voortkomt uit een fusie tussen veertien kantoren met ieder hun eigen verleden. iPM hielp de organisatie voor gerechtsdeurwaarders bij het definiëren van de strategie en het uniformeren en stroomlijnen van de processen. Samen met medewerkers is verder de productiviteit verhoogd en de service verbeterd.

Lees verder

Met de klant meewonen

Obvion

Om je in de hypotheekmarkt staande te houden, is onderscheidend vermogen van levensbelang. Obvion heeft dat als geen ander door. Dankzij iPM zijn processen versneld, is de betrokkenheid van medewerkers vergroot en de dienstverlening aan tussenpersonen verbeterd.

Lees verder

Voor een betere kwaliteit van leven

KWF Kankerbestrijding

Voor een goed doel is efficiënt werken een belangrijke verantwoordelijkheid. Reden voor KWF Kankerbestrijding om scherp te zijn op efficiency. Samen met iPM Partners verkleinde de organisatie onder meer de doorlooptijd van subsidieaanvragen.

Lees verder

Verandering aan de orde van de dag

Waterbedrijf Evides

Het is niet vanzelfsprekend dat er iedere dag water is. Een bedrijf als Evides zorgt daarvoor. Zij wilden beter kunnen inspelen op de klantvraag. Met iPM verbeterde het waterbedrijf zijn proces voor aansluitingen en vergrootte de snelheid van aanpassingen in het net.

Lees verder

Wij werk(t)en ook voor:

NS
Refresco
ReplaceDirect
Hertek
Reed Business Information
Janssen & Janssen
Lassie
Selecta
Vanderlande
Aryzta
Aviko
BisoTON
Easywalker
Eurocaps
Foreverdirect
Mosa
M-T-A
Objective International
Plato Group
Ruwbouwgroep
Salland Electronics
Verhoeven
Metro
Sligro
Bugaboo
Owens Corning
ASML
Maxxium
Philips
Sara Lee
Inalfa Roof Systems Group
Mazars
RICOH