
“iPM-technieken leiden tot duurzaam verbeterde bedrijfsresultaten“
Info
Het was de omgeving die mij inspireerde dat de besturing echt anders kan. Dit omdat daar de samenwerking tussen de linies (afdelingen) vaak ontbreekt met als gevolg eiland-denken. Ironisch genoeg heb ik op een eiland de iPM methode uitgetekend. Een frisse methode die écht de klant als vertrekpunt neemt. Hierbij is het mijn drive om complexiteit snel terug te brengen naar eenvoud, zodat iedereen in de organisatie het begrijpt. Dat leer ik ook de toekomstige leiders op de Universiteit van Maastricht. Mijn droom is dat organisaties, klein en groot, nationaal en internationaal, beter gaan samenwerken door de ogen van hun klanten.
Kom in contact met
|
” Peter’s zeer pragmatische, resultaatgerichte aanpak in combinatie met een enorme persoonlijke drive en niet aflatende focus op het stroomlijnen van (altijd klantgedreven!) bedrijfsprocessen met behulp van iPM-technieken leidt tot duurzaam verbeterde bedrijfsresultaten. Sindsdien ben ik een iPM-fan! “Jan Pieter Schretlen – Managing Director EMEA Jack Links
|
|
” Wat Peter typeert is zijn humor, resultaatgerichtheid en daadkracht. Hij is inhoudelijk zeer sterk en in staat om complexe situaties tot de kern terug te brengen. Als grondlegger van de iPM aanpak neemt hij anderen met veel enthousiasme mee in onze kijk op ‘KPI’s die wél werken’. Peter ademt iPM en verspreidt het gedachtegoed overal waar hij maar de kans krijgt. Intern staat hij ook wel bekend als onze Profeter; verkondiger van het ‘iPM geloof’. Daarin maakt hij graag de vergelijking met zijn grote passie: voetbal. Het goed inrichten van organisatieprocessen is als voetbaltactiek en net als bij voetbal is een goed team met de juiste opstelling van groot belang. Zijn motto: de klant staat centraal. Peter helpt zijn klanten om hun klanten beter te bedienen. Hij gaat voor het resultaat van zijn klant, en heeft oprecht buikpijn als dat niet lukt. “Mark Wilde – collega iPM Partners
|