Betalen
U kunt kiezen uit de volgende betaalwijzen:
- iDeal
- Credit Card
Ongeacht de betaalwijze wordt de factuur naar u opgestuurd. Op de factuur wordt tevens de BTW vermeld.
De getoonde prijzen van de producten zijn inclusief BTW. Het BTW-bedrag staat tussen haakjes genoemd achter de prijs.
Voor het downloaden van e-books worden geen kosten in rekening gebracht. Ten behoeve van uw administratie zal bij de levering van uw bestelling een factuur worden bijgevoegd die in het geval van iDeal en Credit Card reeds is voldaan.
Bestellen
Bestel in 5 stappen
- Klik op de oranje knop BESTEL het boek KPI’s die wél werken rechtsboven in het scherm
- Selecteer het aantal boeken dat u wilt bestellen. Dit doet u met de PLUS of MIN knop. Klik vervolgens op de knop IN WINKELWAGEN.
- Voor het bestellen van het boek Aanmoediging, klikt op het boek. U doorloopt dezelfde stappen als bij 2.
- Als u klaar bent met bestellen, klikt u op de knop BEKIJK WINKELWAGEN. U komt nu in het scherm Winkelwagen. Hier ziet u de bestelde boeken en de aantallen staan. Indien u een code heeft voor een waardebon vult u dat in en drukt u vervolgens op de knop WAARDEBON TOEPASSEN.
- Indien de winkelwagen correct is drukt op de knop DOORGAAN NAAR AFREKENEN. U komt nu in het scherm Afrekenen. Hier vult u uw factuurgegevens in. Dit bevat tevens het adres waarnaar uw bestelling wordt verzonden. Mocht u uw bestelling naar een ander willen laten versturen, dan vinkt u het vakje ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. Vervolgens kunt u het verzendadres invullen.
- Indien gegevens juist zijn, drukt op de knop VOLGENDE.
- U komt nu in het scherm ‘Uw bestelling’. Selecteer uw bank in het menu. Zet een vink in het veld ‘Ik heb de algemene voorwaarden van de site gelezen en ga hiermee akkoord’. Klik op de knop BESTELLING PLAATSEN.
- Uw bestelling is geplaatst!
U krijgt op het scherm en per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Uw producten en de factuur worden vervolgens naar u opgestuurd.
Wij leveren op adressen in Nederland en België.
De getoonde prijzen van de producten zijn inclusief BTW.
Leveringstermijn
De meeste bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst zullen diezelfde dag nog worden verzonden. Als een boek onverwacht niet op voorraad is, ontvangt u hierover een e-mail binnen 48 uur na het plaatsen van uw bestelling.
Verzendkosten
Wij leveren op adressen in Nederland en België.
Voor Nederland zijn de verzendkosten GRATIS. Voor België zijn de verzendkosten altijd die van pakketkosten.
Bij bestellingen van downloads, zoals e-books, worden geen verzendkosten berekend.
Als u een boek bestelt, wordt deze verzonden via PostNL.
Verzending
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst en leverbaar zijn, zullen diezelfde dag nog worden verzonden.
Wij leveren op adressen in Nederland en België.
Uw pakket wordt verzonden via PostNL. De levertijd is normaliter 1 dag, PostNL levert ook op zaterdagen. In het pakket zit tevens de factuur met BTW-vermelding. De prijzen van de boeken zijn inclusief BTW.
Kleine pakketten versturen wij als brievenbuspost. Als een bestelling niet door de brievenbus past, verzenden wij hem als pakket. U kunt volgen wat de status van uw pakket is via ‘Uw account – Overzicht’. Bij elke bestelling kunt u de link ‘Traceer pakket’ volgen naar de website mijn pakket van PostNL.
Niet thuis
Als u niet thuis bent wanneer de postbode uw pakket bezorgt, kunt u het pakket ophalen bij de het dichtstbijzijnde PostNL-locatie. De postbode doet dan een briefje in uw brievenbus met het adres van deze PostNL-locatie.
Retourneren
Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing.
Herroeping
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt. De herroepingstermijn verstrijkt bij de aanschaf van diensten 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het ons formulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Na herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd heeft om de producten terug te sturen.
Redenen voor retourneren
Redenen om een product retour te sturen:
- het is beschadigd;
- het is een misdruk.
- het voldoet niet aan uw verwachting (het zogenaamde herroepingsrecht).
Uitzonderingen
In de volgende gevallen kunt u niet retourneren:
- digitale producten; deze zijn vanwege hun aard uitgesloten van het herroepingsrecht.
- Het herroepingsrecht geldt uitsluitend voor consumenten, niet voor zakelijke klanten.
Let op: bij het bestellen van een digitaal product gaat u in het bestelproces, akkoord met directe levering van dit digitale product en verliest u het recht om de overeenkomst te herroepen zodra het downloaden of streamen van de digitale inhoud is begonnen.
Retourverzending
Voor uw retourverzending gebruikt u het volgende adres:
iPM Partners B.V.
Afdeling Klachten
Bulterweg 1
5711 PX Someren
Wilt u het volgende meesturen?
- een kopie van de factuur
- het product dat u retour stuurt
- de reden van uw retourzending (optioneel), dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Retourneren is doet u voor eigen rekening via een vervoerder van uw keuze. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Dit houdt in dat iPM Partners B.V. niet aansprakelijk is voor het zoekraken of voor beschadiging van retour gestuurde artikelen.
Afhandeling
Na uw herroeping krijgt u zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen uw aankoopbedrag (inclusief verzendkosten heenzending) teruggestort op uw rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Afhankelijk van de reden om een product retour te sturen, kan deze bestaan uit:
- een vervangend exemplaar toezenden;
- de factuur crediteren;
- het factuurbedrag (inclusief verzendkosten heenzending) of de prijs van het product terugstorten. Dit zullen wij zo spoedig mogelijk doen, en uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen.
U bent alleen gehouden de eventuele kosten te betalen voor online trainingen / seminars tot het moment van ontbinding.
Vragen?
De klantenservice is maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 040-2092240. U krijgt dan direct een van onze medewerkers aan de lijn. U kunt ook mailen naar via info@ipmpartners.nl.
Klachten
Heeft u een klacht over een product, een dienst of de service van iPM Partners B.V.? U kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@ipmpartners.nl of 040-2092240. Wij kunnen uw klacht snel in behandeling nemen als u:
- uw klacht volledig en duidelijk beschrijft;
- uw klant- en ordernummer vermeldt;
- uw contactgegevens vermeldt.
Klacht indienen
U kunt uw klacht per e-mail of brief indienen:
info@ipmpartners.nl
iPM Partners B.V.
Afdeling Klachten
Bulterweg 1
5711 PX Someren
Denkt u aan voldoende frankering?
Antwoord van iPM Partners B.V.
Als u een klacht indient bij iPM Partners B.V., ontvangt u binnen 48 uur een antwoord op uw klacht. Wanneer iPM Partners B.V. uw klacht niet binnen deze termijn kan beantwoorden, ontvangt u hierover binnen 14 dagen bericht met een indicatie van de termijn waarop u antwoord kunt verwachten.